Tuesday, March 11, 2008

Atos keta Pertamaku..ngeh2

Ni keta pertamaku.ceh..perasaan!sebenarnya ni keta kakak ipar aku.disebabkan kak ipar aku nak jadi fulltime housewife nak jaga 2org hero tu,so dia bagi aku keta ni suh pkai.Dah dpt keta,reti2 la sambung byr installment bulan2 ye dik!!Aku pun berpeluh2 la nak byr installment bulan2,walhal idok ler berpeluh sgt pun..kirenyer xcukup,aku calling2 la en mat nayan suh top up brapa yg xcukup.Bukannyer ape,mate ni ha..idok ler tahan sgt tgk sale2 kat shopping mall.hehehe...Sori en mat nayan,janji idok buek lagi camtu!!Keta ni byk woooo kenangan ngn aku.Dari aku diploma aku slalu kidnap keta ni semedang klau aku cuti sem.Bwk gi dating.opppsss..harap2 kak ipar aku dak la baca entry ni.Masuk je keja jd org kerajaan,aku bwk atos kesayangan ni mai skali ngn aku.Susah senang aku bersama ngn pakwe kesayangan aku ni la.Sbb tu la ai lap u, atos!!ngeh2..Lepas ja 2 tahun aku pkai keta ni,aku bg ler balik kt kak ipar aku.Aku nak gak rasa ader keta sendiri dengan hasil titik peluh aku. So i let him go.Sob..sob..sedih gak la sbb tu lastday dia ngn aku,aku bwk round2 satu kolumpur tu beb!!Kolumpurrr..aku dtgggg!!!
Semoga kita jumpe lagi di akhirat kelak!!eh..ader plak mcmtu.Keta bukan bernyawa cam aku. Gilo apo!!