Wednesday, May 7, 2008

Kursus dan kursus lagi..aduhaiii!!!

Satu ari yang membosankan..tetiba aku dpt call dari member aku..wehh,kita dpt kursus kat IPN!Perghhh..kursus lagi dowhhh!!aku dh bosan tahap suria perkasa itam dh nak gi kursus. Malaih nak kemas baju2. Dh tu..punya la lama nak kena duk nunnnnnnn jauh di utara selangor yakni dlm peta malaysia sabak bernam. Mak aihhhh...camna la kehidupan aku kat sana 3 mggu ye!!Aku pun dengan berat hati..pegi la jugak kursus tu. 3 mggu je pun,sabar ye mira..sabar..Bwk makanan penuh keta ni..aku dengar citer jauh tmpat tu dari bndar.. Nak senget la atos aku tu bwk mknan ngn baju2 satu almari aku bwk sbb malaih nak lipat. Maklummm la..pegi sana ngn keta. Senang la nak cmpak brg2.hehehe.Sesampai je kat sana..ni tempat kursus ke hotel beb!!best gak..semua ader lam bilik.siap astro HBO lg. Ader gak la aku nak monteng kuliah klau camni..tp utk dptkan rekod baik..kena lg dak bersopan santun.hihi Jumpa la balik my ex-housemate yg penah aku citer kan dulu..mereng balik la kami..



Ni antara koleksi gambar2 kt IPN tu..ntah dari kamera sape aku amik..


hehe..rindu la nak jumpa kamuuuuu...

Ni antara pelakon2 sketsa drama tokmoh...




No comments: