Monday, July 14, 2008

First Seminar Akuuu..

Actually..aku ni partime student je. Sebulan sekali aku pegi la kelas yg dipanggil seminar tu. Ari ahad dari pagi smpai ptg. Tgk la jugak jadual ko tu bila ader kelasnya... Kdang2 pgi kul 830 kul 1230 dh bleh balik. mcm member aku tu..Bergaya ye sebelum masuk kelas???hehehe..kang kejap lgi masuk kelas, ko tau la ye shamira ahmad camner style lecturer mengajar. Kelas aku kat sekyen 17, Shah Alam utk student2 buat PJJ. So, ramai la student2 yang dah berkarier gi sambung bljar kat situ termasuk la aku.
Nad, dh la tu touch up skit2.. moh ler gi klas. Aku idok le sabar sgt nk blajar ni ha!!


Ni la.. nad yang selalu kusebut tu.. Kwn dari masa aku diploma dulu. Satu umah satu kolej..cuma x satu bilik je.. 6 taun dh kan aku kenai hang nad?lama gak la..susah senang aku selalu ngadu kat dia..





No comments: