Sunday, August 9, 2009

Aku akan Bertukar!!!??????

Aku akan bertukar????bertukarrrrrrrrrrr...oh no!no!no!bukan bertukar cam otoromen tu....ni citer bertukar tempat keja dan bakal BERTUKAR balik ke PERLIS INDERA KAYANGAN hokeyyy!!!aku dapat call dari JANM Putrajya yg permohonan aku nak bertukar balik negeri dah diluluskan..oh makkkk!!!i'm so suprises youuu...coz klau diikutkan senarai nama saya utk bertukar di nombor 8 kauu...tapi maybe sbb niat hati suci murni nak tukar balik negeri sebab nak jaga mak yg sakit.Tuhan telah permudahkan jalan..Aminnn...so on the date 10hb Ogos 2009, saya dah kena lapor diri di Jabatan Imigresen Malaysia Negeri Perlis!!!Gulpppp!!!Imigresennnnnn????biar betikk??shamira..u've to go...there's no changes after this..oklah oklah..saya pergi.bukan apa geng!!imigresen tu satu nama jabatan yg besar..dah tentu keja pun byk.tapi mana ada tempat keja yg xbyk keja..haishhh!!!apa la aku ni!!so dgn berat hati..aku terpaksa meninggalkan tempat kerjaku skrg yg BESHHHHH!!!kwn2 yang SYOKKK di putrajaya..dan paling sedih..aku kena tinggalkan rumah aku di Equine yg penuhhh dengan moments2 bersama kwn2 sejatiku..huwaaaaaaaaaa....sebelum berpisah..layan la dulu gmbr2 ni utk kenangan2..





No comments: