Sunday, May 23, 2010

Masuk Tariannnn!!!!!OMG...

satu citer pada satu waktu yang senja..cewahhh!!!ni aku nak citer kat korang...tajuk je dah buat org gelak guling2 utk sesapa yg kenal aku la kan...aku ni jenih yg keras cam kayu!!!bak kata org..keras cam tiang lektrik!tapi xtau la camna boleh plak terjebak ngn aktiviti mcm nii..ohh tidakk la percaya!!!niat hati tu saja ja nak join sbb nak isi masa lapang..sekali kena buat tarian utk pesembahan mlm perkhidmatan awam peringkat negeri perlis plak...masa latihan tuu ari2 duk gelak2 bila tgk diri dalam cermin sekeliling bilik..cam badutt berjoget!!!hahahaha...setiap bahagian kena antar wakil masing2..nak xnak kena la jugak sbb sapa yg pndai gi serah diri kannn!!!



Gambar yang bertudung atas ni masa saringan..saringan tu akan dipilih 10 yg terbaik utk dipersembahkan depan Raja Perlis...menari punya menari sampai tersalah step aku nii..dah tersalah step, tergelak2 plak tuu...hihihi.nasib la dapat jugak masuk senarai top ten klau x..mesti kena sekeh ngn pengurus!!bersusah payah dia uruskan kami..Tima kasih Pn. Mahani!!


Gambar kat bawah ni plak masa kejadian betul2 la..malam perkhidmatan awam tahun 2010.time tu nerbess toksah cakap la..sebab tetamu yg hadir semuanya VVIP dan VIP serta kakitangan kerajaan yg berkhidmat di Perlis..


antara penari2 yang bakal membuat pesembahan



close up skit gambar ni..tgk muka saya!!!dah macam opera dah..make up teball sbb nak naik pentas tu spotlight byk sgt..bila make up xterang,muka tak menyerlah..ntah betul ke tak xtau la sbb masa betul2 kejadian tu..xleh buat rakaman video dari jabatan kami utk simpanan..rugi kan..klau x, bleh tunjuk kat anak cucu nanti..first experience nenda masuk tarian.hahahahaha


pose ngan penari2 cilik dari Sek Keb Seri Indra..adik2 ni akan buat persembahan pembukaan..mmg pandai la dorang menari dari akak yg keras nii...hihihi..rasa nak upload video masa latihan xpun malam saringan pun xsanggup..takut korang gelak sampai pengsan sebab perosak tarian tu adalah hakuuu!!!hihi..so layankan je la gmbr2 ni..

No comments: