Saturday, January 1, 2011

HaPPy NeW yEaR.....

1hb Januari datang lagi...ape korang punya azam tahun nii eik?haku punya azam cam biasa arr..nak ilangkan JERAWAT!!!ohh rasanya tiap2 tahun azam aku yg ni mmg WAJIB!!!!tapi xilang2 jugak jerawatnya..hehehehe.Klau pegi jumpa speacialist mcm2 ubt dia kasi..tapi semuanya xberkesan.Last2 ayat yg dia bagi..kawin la cik mira kot2 mau ilang jerawat!!ape punya speacialist camtu..hadeiiii..nasibla aku ni sorg yg kuat penyabar!!ceh perasan!!!padahai hakikatnya xpun.kehkehkeh..pg2 gi keja nampak keta lambat tgh jln "hoiii..klau nak mkn angin pg2,gi la jln atas rumput tu!!!".hanya berkata didalam hati je la..xkan nak marah bukak tingkap plak kan..kang nanti dia kejar,penat nak lari..pepagi main polis entry kang xpasal masuk wad ortopedik!!!berbalik pada citer taun baru..taun nii aku ingat aku nak jdi seorang yg baik ati la...kuat beriman...(cewahhh,ayat xleh blah!!!).hihihi.tapi apapun tahun baru mesti kena ada benda baru dlm hidup baru la beshhhhh kann?hurmmm ape eikk benda baru dlm hidup?nanti la aku pikirkan...hihihi. Apapun SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2011

No comments: