Tuesday, August 16, 2011

Seorang Budak Yang Demokzzzz




Peaceeeeee......




Hye selamat pagi salam satu malaysia!!!!bersiaran lagi kita dari pejabat masing2 yang sememangnya perlu mencari mood dikala pagi2 sebelum memulakan kerja...Same situation goes to me la..saya pun pagi2 kena la cari mood dulu nak buat keja. Klau tak muka masam mencuka sampai ke petang..tapi jrg la jadi camtu sbb klau saya jadi camtu kiranya ada la wayar tang2 mana xcukup pasang. Seorang budak yang mulut becok bercakap yang slalu boboi saya benggang sampai kata "BOLE TAK DIAM SEMINIT!!!Ohh bikin sentappp je!!!Klau saya diam..kiranya sunyiii la pejabat tu tanpa dengar suara terjerit kat sana terjerit kat sini..tercari gaduh kat sana sini..terpekik2..perangai tidak senonoh walaupun usia yg dah teeeeeeeettt!!!tapi tu la kehidupan saya yang sentiasa ceria walaupun hati dihujani dengan 1001 masalah...eh lari tajuk la pulakk!!!ni nak habaq maiii..cer tgk gmbaq budak kat atas tu..sebelum ni saya kurus kering. Lintas jalan kena angin lori pun dah nak melayang tapi sekarang..bam bam ohhhh!!!lepas2 operate bulan 8 tahun lepas, sebelum tu masa dalam pantang tu kurus la sat tapi nowadayssssssss....PERGHHHH badan semangat tull!!!bak kata org tua2.tapi ayat tu sesuai utk baby2 ja.saya ni bukan baby lagi dahhh....dah nak jadi baby dolly dah pun...Pada u all yg baca entry niii..apakata u alll jual la ubat2 kurus u all kattt iiii!!!kasi i slim shadyy balikk...

No comments: