Sunday, November 13, 2011

Kesibukan yang melanda...

Salam Boys and Gurl...


Today i nak buat entry pasal kesibukan haku sejak 2 menjak ni setelah aku menguruskan segala hal berkaitan si kecik peninggalan arwah kakak aku...Sabtu dan Ahad mmg fully booked la dengan si kecik yang berusia 6tahun ni. Aku perlu mengasuh si adam ni coz kasi chance la bapak dia rehat plak setelah 5hari dia menjaga adam ni. Actually, adam ni adopt child yang arwah kakak aku amik since his 2months..Uruskan dia senang je!!!ko pasang upin ipin punyer dvd biar la sejam ke 2 jam ke..xkisah la bape jam pun, kasi dia makan cukup, tdo cukup....70% dia akan concerntrate ngn mende tu je!!lagi 30% dia akan panjat2 sofa,sepah2 barang..but its normal for kids..So nak mudahkan cara mengasuh dia..aku pasangkan la upin ipin tu sambil aku siapkan ASSIGNMENTTTT!!!!!! yang banyak gedabak ni.. Oh my little baby, dont try to make trouble kay!!!(printer yang suka buat hal). Dipendekkan crite aku mmg kena siapkan assgignment ni walau badai apa jua yang menlanda coz next week from thursday lagi, i shud go to Putrajaya for meeting againn...dushhhh!!!Oh tidak la kesanggupan sebenarnya. tapi apa bleh buat SAYA YANG MENURUT PERINTAH!!!From thursday until sunday i will be on leave..Haiyakk!!!banyak bijik beg lol kena bring together2 coz beg meeting 1, beg baju 2 (meeting 1,class 1), of course la beg buku lagi..ohhh sungguh la tidak sanggup!!!##%*+^



SEKIANNNNN

No comments: