Thursday, November 17, 2011

Wiweetttt....

Salam...


Hai korang...ape cer arini?aku seperti biasa la dengan kehidupan harian aku yg memang agak padat,sendat dan kental ni!!hahahaha..Ni aku berblogging dari hotel yang aku menginap untuk penginapan sehari satu malam disini.Agak berbaloi2 la nak hotel ni coz bilik dia pun selesa ngn aircon yang mampu buat aku tarik selimut xbgn sampai pagi..agak2 klau aku xbgn besok, apa akan jadi eikk?hehehe..Jgn cipta masalah ye!!!Tadi aku bertolak dari opis kul 830 pagi. Agak awal la jugak coz my bos perlu attend first meeting di Alor Setar. Tepat kul 11 terus shoot ke Putrajaya. Desummmmm...dari Alor Setar kul 11, tepat jam 4ptg dah sampai Sepang..How was kreta yang dipandu oleh pemandu memandu membelah highway utara selatan!5jam je Perlis-Sepang!!klau naik bas la, mau kematu bontot sampai 8-9 jam perjalanan.Tdo bangun sampai 4 kali pun belum tentu sampai lagi..Sebelum tdo, study ape yang patut untuk pembentangan budget sok supaya xder la terkial2 nak mencari fakta if kena soal!!Preparation itu penting...Lepas study, kebooommm tdo!!!Letih dah weh..5jam perjalanan walaupun desuppp macam roket,tapi dah tua la katakan..mana bleh duduk lama2.Urat dawaii dan pun..


Thanz baca this entry..nitezzzzzzzz!!

No comments: