Thursday, December 1, 2011

1hb Disember sudahhh...

Salam..

Selamat pagi selamat menjamu selera!!pada korang2 yang tengah baca post aku pagi ni..udah2 ler tu!!!pegi la buat keja weh..dah 1 disember pun...kemaskini la rekod2, fail2 yang ada sebab xlama lagi dah..nak ke tahun baru!!!bak kata pepatah, tutup buku lama bukak buku baru..hehehe...bukan aku xsuka korang baca post aku..suka!suka!suka!! tapi baca la time lapang..eh2 kat opis ada ka time lapang?ape2 je la mira oii...





Waktu dipagi hari cam ni klau la dapat milo kaw yang panas sedap jugak kan!!!cehh..ko ingt ni kedai mamak pe!!O.P.I.S...opis!!kalu nak buat sendiri!hahahaha...




Korang2 sekalian, tinggal 30hari je lagi nak ke 2012.ish..ish..cepat kan masa berlalu?azam korang2 tahun 2011 camna,dah hampir 90% ke tercapai?me punya azam..huh..HANCUR BERKECAI DAN BERSEPAI!!!hahahaha..u know why?target 2011 nak kuruskan skittttt la badan dari skrg, tapi kpd korang yang dapat lihat aku scara live...xdernye kurus!!!makin BAM BAM adala..tipu semua kurus2 tu..yang paling tak tahan, nak kurus punya pasal beli bekung org bersalin utk ikat kat badan waktu malam..please dont try this at home coz TERSANGATLAH TIDAK SELESA MAU TIDO..sebab musababnya..dah la panas, nak tanggal punya la susah sbb berbelit-belit ngn tali..hohhhh!!!ape ke bendanya la aku nii...hahaha.




Azam aku yang kedua bagi tahun 2011 yang tak akan tercapai walaupun sehingga ke titisan terakhir 31 disember 2011 iaitu nak hilangkan jerawat...azam yang ni lagi bermimpi la wehhh nak tercapai..kerana taksubb nak ilangkan jerawat amikk kauuu....farmasi klinik salah kasi ubat..napalah aku xsaman je kan farmasi klinik tu!!!klau tak, xpayah susah payah kerja..makan duit saman tu je..nak2 plak aku saman RM 1 JUTA..amik ko!!!tutup klinik tu..haip!!xbaik mkn duit cara tu..setiap manusia ada khilafnya...takpa!kali ni aku maapkan but once upon a time day, jadi lagi camtu..skali ngn dktor skali ngn tuan punya klinik aku saman sampai bankrap..Dek kerana tersalah ubat tu..muka aku ni agak sensitip la skit skrg ni..xleh guna pencuci sebarangan xleh mkn sebarangan..ohhhh amatlah lecehhh weiii...untuk pengetahuan korang2, aku dah agak menyampahhsss ngn keadaan jerawat aku yang xpenah surut2 ni..aku buat BODO je..lantak ko la nak naik ke nak turun ke..malas lagi nak kesah!!!cehh..statement kat sini je tu..tapi dlm hati ada kesah..kihkihkih...




Untuk bulan disember ni..bagi sesapa yang diluar sana samada secara direct atau tak direct terlibat dalam bahagian kewangan...mereka akan tau nasib mereka setiap kali disember menjelang...i HATE DISEMBER!!hangpa nak tau pasai pa..






  • Perlu KEJAR MASA untuk closing akaun yang memang kadang2 tak nyempat2 nak closing




  • Segala macam REPORT AKAUN, disember la selalunya akan diminta bagi keseluruhan perakaunan sepanjang tahun




  • TIADA MASA LAPANG. Pergi keja ngn matahari..balik keja ngn bulan la jawabnya...memang xsempatnya nak klau nak gi jogging ka gi dating ka coz this month amatlah penting...


Bulan disember la jugak banyak sale coz mereka2 pun nak clear stock untuk buat FIFO dan LIFO for the next year..so buat la sale kat korang2 semua..tapi kepada haku yang tiada masa untuk attend jualan2 murah ni..tersangat2 la sedih.mood:sentap jap!!!




Apapun kan...seiring dengan kempen kerajaan TRANFORMASI!!mohh ler kita transform kan diri kita ke arah kebaikan. If taun ni kita tak bagus, tak gemilang dan terbilang..for the next year..perbaiki la kelemahan sedia ada, jadikan diri kita terbaik dimasa akan datang...so apa tunggu lagi...PERGI LA BUAT KERJA!!!kihkihkih...






Thanzzzz for readingg...

No comments: