Thursday, January 26, 2012

Makan la..nanti cepat besar

Hye u oalls...

Korang dah breakfast ke? aku tak la breakfast lagi..nak diet la konon..sampai kul brapa tak tau la nak bertahan...diett la sangatt!!!KIHKIHKIH...
Bila time breakfast...aku teringat kejadian aku ngn si aiman anak buah aku masa aku pegi umah dorang aritu..
Terkedek-kedek si aiman ni bersusah payah mengangkut pingan dan sebungkus nasi lemak semata-mata nak kasi kat maklang dia yang malas bergerak amik sendiri..Jahat Kauuu!!!sesampai ja si aiman ni depan aku terusnya di kasi nasik lemak tu..dengan mengeluarkan ayat yang mampu aku ketawa.."maklang makanla...nanti cepat besar!!!".....hahahaha. aiman ko xtau lagi ke maklang kau ni kalau tak makan nasik lemak ni pun dah sememangnya BESAR


Ader ke patut dia kasi ayat yang selalu mama dia guna nak pujuk aku makan nasik lemak tu...selalunya mama dia guna ayat tu bila waktu dia tak mooo makan nasik!!!hahahaha

No comments: