Friday, February 10, 2012

Aku suka sangatttttttttttttt.....

Ni citer pasal semalam ye!!!awal2 bulan ni cam biasa la kan..sibuk toksah cakap la weh..mkn pun xnyempat2 dah ha...klau boleh tahan nak gi toilet lebih baik tahan je dulu..giler!!!bole kena batu karang nanti..

Aku nak citer kat korang..penah tak korang kena amend surat sampai 2 hari?hahahaha...xpenah kannnnn?tapi aku penah!!!SEMALAM!!!!

Nak siapkan satu format surat bajet kena amend sampai 2 hari...naik lunyai carpet bilik bos aku duk ulang alik masuk tunjuk balik apa yg telah di amend...haishhh..nak marah kang, bos!!kang xpasal2 kena marah balik!!!sabar2......

Kalau ada org opis aku baca entry ni mesti dorang dapat jwpn napa aku duk ulang alik masuk bilik bos...Gilerrr kauu!!!dekat 1 rim kertas aku buang sbb salah alignment la, salah font la...salah eja la..kang aku SALAHKAN komputer baru tau...dah betul, tapi bila print napa tahh biler print ader je ngok ngek nyer..ntah2 aku yg ngok ngek tu tapi xnak mengaku!!!kihkihkih...biullll!!


Dengan printer yg mcm bleeding xcukup bulan..ink melimpah2..bikin gua panas beb walaupun duk dlm econ 16 darjah celcius..kasi antar itu printer dekat itu kedai apek...klau xbetul jugak itu printer arrr..kasi bakar itu apek!!!!marah tahap suria perkasa itam...

biler keluar je dari bilik bos....aku gelak2 padahal dlm hati..alangkah bagusnya kalau dpt gi mkn ais krim vanetta di tepi pantai di tiup angin...tapi surat ni sape nak amend kannnn?haishhh....

Akak opis: selamat ke cha kali ni?

aku:sambil gelak2...xjugakk!!!amend lagi...

Akak opis:ehhh cha..kena amend dah berkali2 pun, ko bleh gelak lagi?klau akak dah nangis dah..

adik opis:ahhhh!!!kak chacha memang camtu...kena marah pun boleh gelak2 lagi!!!


Walhal korang xtauu citer sebenarnya, masa aku kat putrajaya dulu...aku ader sejarah dah!!!aku penah amend surat dekat 10kali lebih sebab typing error...smpai sebulan minit mesyuarat yg aku buat baru bleh kluar....Hahahaha...ni setakat dari kul 11pagi sampai 4ptg duk amend format bajet,benda kecik jerr tuhhh!!!xsampai sebulan lagi...ish2 cobalahhhh bayangkan klau sampai sebulannnnn!!!mau hypertension bos aku tu tahan sabar...hahahaha...apepun Chill BEBEH!!!

3 comments:

syamira zainan said...

saya tag awak awk untuk contest.. jom laa join sesame.. http://syamirazainan.blogspot.com/2012/02/best-photo-contest-by-akinamar.html

nia marlissa said...

dugaan semua tuh .. hehe akk kje ape ?

miamyra said...

syamira:okeh nanti kiter join eik!!kena cari gambar yg best2 dulu

nia marlissa:hehehe...keje biasa2 je dik!!!