Thursday, February 2, 2012

Penangan AJL26

Yuhuuu..

Citer ni dah basi sebenarnya sebab aku baru nak story kat sinisedangkan kejadian tu berlangsung malam ahad lepas...ah tak kire!!!nak story mory jugak..HIHIHI...Sebelum ni aku xminat pun dengan lagu si Alyah ni..tajuk Kisah Hati...tapi bila aku tgk AJL26 baru2 ni terus terpaut dan tersangkut dengan lagu ni bukan kerna Remy Ishak tu ye!!!tapi kerna vokal alyah yang memang mantop dan buleh kasi meremang bulu roma oihhh...Memang dia layak la memang Persembahan Terbaik..RM10k hokehhh!!!Jom Layan video ni yang telah diuploadkan semula dalam youtube...


No comments: