Sunday, March 4, 2012

Akhirnya..dapat jugak Tgk NAN...

Weeehoooo...Akhirnya aku berjaya jugak tgk Adnan Sempit 2 setelah program di kanselkan jumaat mlm aritu. Korang baca kat entry sebelum ni...Bestt la citer adnan sempit 2 ni..dari mula show dia sampai abis korang akan gelakkk jekk...Tak Rugi sapa yang pegi tgk..nak2 plak sapa yang beli tiket aku yang rm8 aritu..memang laagi tak rugi..







Ni sinopsis aku kasi kat korang

Filem ini sebenarnya kesinambungan kepada filem terdahulu, Adnan sempit 1 yang mengisahkan Adnan(Shaheizy sam) cuba memikat hati ibu bapa Nadia (Intan Ladyana) iaitu Dato Isnin. Dato Isnin mencabar agar Adnan mengubah dirinya sendiri dari mat rempit kepada manusia yang mempunyai cita - cita yang tinggi. Antara cabaran yang diberikan Dato Isnin kepada Adnan S...empit ialah supaya anak muda tersebut fasih bertutur dalam Bahasa Inggeris dan mengubah penampilan dirinya menjadi seorang ahli korporat dalam masa 30 hari. Adnan telah meminta rakan baiknya iaitu Bobby yang telah berkerja sebagai perunding imej. Bobby bersetuju menolongnya dan telah memberikan pelbagai 'idea bernas' yang pasti akan mencuit hati penonton.

Tgk trailer dia pun dah gelak..apatah lagi klau gi tgk sendiri kat wayang.hahahaha








Pakat-Pakat pi tgk tau....

No comments: