Thursday, March 1, 2012

Di Petang Khamis...


Hye....!!!!!


Lama nya xhapdate blog ni kan...agak sibuk mengalahkan menteri aku ni!!tu yang xsempat2 nak hapdate ini punyer blog....so sorry!!!


Di petang khamis yang nan indah ni, korang layankan dulu la gambar haku yang tak berapa nak shantek ni sebelum aku post kan entry aku yang sebelum2 ni..dah masuk dah dlm draf tapi kemalasan masih ada, so malas lagi la nak post kat blog..bole cenggitu?


Petang2 ni kan..klau dapat makan sup sayur yang panas2..uhhhh mabeles la!!!tapi coooobeee korang tgk muka aku yang kat atas tu..dh mcm mkn ibu roti dah sampai jadi soooo tembam...


Ada sesapa tak yg boleh kasi petua camner nak kurus?hihihi


1 comment:

Abby said...

jogging la beb,mlm2 tu toksah mkn sgt..