Friday, March 2, 2012

Kerna itu Adalah Tugas AKU


Arini..mak nak story pasal mak pergi meeting penyediaan bajet 2013 aritu ye nak!!!Its held on 21th until 23rd of Februari 2912.3 hari aku kat sana srupo 3 bulan...u know why?hhhuhhh..mau pi makan angin di Batu Feringgi, everyone like!!!but ni bukan citer sal nak pi mkn angin....ni citer sal nak kena pi buat keja..sungguh la tak best!!!tapi SAYA YANG MENURUT PERINTAH...sampai la jugak akhirnya di Bayview Hotel Penang. Hotel agak best jugak sbb me stay SORANG2...suke!suke!





Hah, korang tgk ini punyer gambar...Rasa2 nya ada orang tak bangun nanti..Bilik yang agak suram dengan cahaya lampu yang samar2 menambahkan lagi mood nak tdo.Nak2 plak econ yg sejuk..Perghhhhh!!!Marvelous la...Apa akan jadi ye klau aku tak turun buat budget kat tingkat 4?Mesti aku akan balik naik bas Rapid KL kan...hahahaha. Dah tau...mau cari pasal lagi kah?










Ni plak muka aku yang baru sampai hotel dan nak turun dengar taklimat jap..Muka penat perjalanan yang jauh..ceh!poyo lebey..walhal baru sejam sejam sengah pejalanan...Mood: nak makan nasik kandaq beratur japg..weehooooo










Ni la saat yang dinanti2 dan ditunggu2 oleh tuan-tuan dan puan-puan..sesi penyediaan bajet. Even keadaan agak santai dimalam hari tapi stress yang hamat..rasa cam nak kluar gi naik beca jln2 kat CaoRasta..eh betul ke camni ejaannya..Bila kurang skit stress, baru masuk balik sambung buat bajet..apa ko ingt ini majlis ko punya?manyakkkkkk chantekkk!!!hehehe









Waktu ni dah pukul 11.30 mlm...banyak meja dah kosong sbb mata dah tak tahan mengadap skrin laptop tu..ada jugak yg dah penat..nak kena kira balik bape yang betul2 diperlukan dan di samakan dengan had bajet yang telah diluluskan..its not a simple thing to do!!!!naik biru hitam mataku jugak la sbb aku kena potong bajet aku dalam 5 juta....gilerrrrrrrrrrrrr la..apa yg nak dipotongkan sedangkan semuanya memang diperlukan...silap potong kang..kongsi la sorang sikit buat loan dgn bos aku tu bagi menampung pemotongan yang tersilap itu...mau ka dia nak buat loan?hahaha










Masih bersemangat lagi mereka2 meneruskan perjuangan....Chaiyok!chaiyok!










Oh sungguh bulat muka itu setelah 2 hari makan buffet kat hotel..hancusssss i punya diet!!!hurm..wat to do!!makan tetap kena makan cozzz i bayar RM400 kot untuk 3hari 2 mlm....balik claim conpem tak dapat banyak tu..MAAF PERBELANJAAN ANDA MELEBIHI HAD KELAYAKAN...huwaaaaaaaaaaa






Ah...malas la mau pikir semua tu...tido lagi penting!!!






No comments: