Wednesday, August 29, 2012

Alwaysssss LATEEE!!!!

Haishhhh...arini aku lambat lagi!!!not harini jek..before2 this pun mmg lambat!!hahahaha..tapi nasib arini mmg tak menyebelahi la kan...aku dah masuk terhendap2 xnak bagi bunyi tapak kasut sekaliiiii..

KAK CHAAAACHAAAAA....lama tak nampak hang!!!!

Perghhhh...insurans mana la adik ni pakaiiii...tak hingat dunia ko panggil aku!!dah la berdiri depan pintu bilik bos.nape la ko tak gi masuk bilik bos terus baru ko panggil aku..dik oi!!!hadeiiii

Selang 5 minit after tu...setelah menjampi doa yang agak2 terlintas dlm otak sementara membuka komputer ditempat...tetiba dengar cam satu suara yg sepoi2 bahasa ditiup blower econ yang boleh memecahkan gegendang telinga ni(sastera mmg fail la)

Bos: Shamira..masuk bilik jap!
Aku: Abissss la aku...tomyam semalam pun xkluar lagi dari perut!!arini nak kena makan pasembor pedas pulak!!Puh kiri Puh kanan..cuaca cerah kat luar, mintak2 la cerah jugak dlm pejabat.
Bos: Masuk keja kul brapa?
Aku: Kul 8 la...
Bos: Ya ka pkul 8?Macam lewat ja pagi ni!!Saya lalu tadi xdak pun kat tempat kul 8..
Aku: Betul kul 8....pagi2 kena cari feel dulu tuan sblum buat kerja..
Bos: Ingat diri tu pegawai nak masuk keja lewat2?
Aku: klau ingt pegawai..dah xmasuk opis dah tuan!!tapi berani kata dlm hati jekkk la!!


Moral of the story...
  1. BANGUN AWAL LAIN KALI...jangan tdo mcm anak beruang!!!
  2. JANGAN MENIPU BOS..kan dah kena
  3. JANGAN INGAT DIRI TU PEGAWAI..kerani ja oiiii

Peace no WAR boss!!!