Thursday, September 13, 2012

Terlepas kauuu nakk!!!

Semalam aku nak pegi amik buku kat UiTM...sekali sampai depan guard UiTM..

Guard: Behenti!Behenti!
Aku: Hurmmmm dh agak dah...sticker punya hal la ni!!tipu lagi la kali niii...
Guard: Dari mana niiii?
Aku: Imigresen....
Guard: Ada pameran ka?
Aku: Hah? Ada pameran...bila pula imigresen buat pameran dlm UiTM!Oh sungguh tak hapdate...Eh xla pakcik!!!saya nak pi jumpa Encik Iwan
Guard: INeD ka?
Aku: Ha ya ya!
Guard: Nak jadi pegawai la ya!!
Aku: Mampu sengihhh jekkk

Selepas itu....didalam kereta ketika bercakap ngn teman

Sebenarnyaaaa..cha pun xtau ada ke dak nama encik Iwan tu dalam UiTM ni!!Cha tarooo jekk!!sekali ada la pulakkk nama orang tu..nasib lepas kali ni!!mau tak, kena tadahhh la kak oiii dengar ceramah

1) awat xpi amik sticker baru?
2) ni sticker zaman dulu2...
3) blajar dh abis satu sem, pejabat HEP pun xtau lagi ka?

Dah bleh hafal ayat2 tu.. tapi buat jugakkk

No comments: